where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

fredag, december 16, 2005

once more with feeling

Hur ska man tolka att någon som sitter på riksdagens förvaltningskontor har varit inne på ens blogg?

  • vad är det för knäppgökar som sitter där?
  • shit, jag är förföljd?
  • är det så mina (eh..? kommande) skattepengar används?
  • coolt!!!!!

Osv. Jag önskar jag kunde säga att det lutar åt alternativ ett, tre eller fyra. Eller inget alls. Sanningen är att den gången jag såg att nån som satt på folksam varit inne (hänt sisådär fem-sex gånger nu, jag har mina aningar..) började vissa samband utkristaliseras. Jag är fortfarande inte helt klar över hur jag kommer in i bilden. Men det ska ni veta - I'm on to you!!!!

7 Comments:

  • At 1:58 fm, Blogger Odjurets logg said…

    Det är synd om dom stackars byråkraterna. Roa oss!

     
  • At 5:03 em, Blogger Akut Insikt said…

    Knäppgökar, det är väl klart. Varför tror du dom sitter där för annars??

     
  • At 11:05 em, Blogger felicia said…

    hmmmmmm jag som trodde du var en av dem....(akut insikt då, odjuret har jag ryktesvägen hört att så är fallet)

     
  • At 12:24 fm, Blogger Akut Insikt said…

    Vad sa? just nu fattar jag inkentinken... men men... jag tänkte egentligen kommentera ditt senaste inlägg gällande lightläsk.

    Jag dricker faktiskt också bara lightläsk. Det är svårt att motiver den lilla skillnaden i smak med en miljard kalorier. Typ.

     
  • At 11:53 fm, Blogger felicia said…

    ehmmmm....folksam?

     
  • At 9:20 em, Blogger Akut Insikt said…

    Jag har alltså genom att anse att du skall göra ett val gjort det självfallet att jag jobbar på en statlig myndighet (jaja, folksam är väl så nära man kommer utan att för den skull vara det)... Gott nytt fresten.

     
  • At 2:26 fm, Blogger felicia said…

    gott nytt själv!

    alltså grejen är att enligt statcounter så ungefär den tiden du lämnat dina kommentarer har någon som någon som sitter på folksam varit inne på min sida... och då tänkte jag att det var du, men det kanske var fel då..

     

Skicka en kommentar

<< Home