where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

onsdag, december 07, 2005

you're still my number one

1. gnu
2. gnu
3. gnu

- dille
- orangutang
- adipös
- frotteurism
- spankulera
- sten i glashus
- strandsatt
- tromb
- grotesk
- tupp
- dalmas
- dalmatin
- gnidig
- löpsk
- acheiria (jag skrattar så jag gåter)
- pompös
- trana
- tryne
- eskalera
- kadaver
- giljotin
- smack
- smaskig
- läckerbit
- banjo
- gambian
- prudentlig
- prost
- prefekt
- vimmelkantig
- vidunder
- diván
- dadel
- narcisist
- frustande
- onyx
- validera
- vanmakt
- oäven
- titulera
- slå dank
- drabant
- gorma
- hundgöra
- spaljé
- stofil

3 Comments:

  • At 10:12 fm, Blogger Morelli said…

    hej!
    du har en toppenblogg- du skriver precis lagom kryptiskt -jag kommer följa dina fortsatta öden i med stor spänning
    mvh jenny,stockholm

     
  • At 1:16 em, Blogger felicia said…

    åhhh tack tack!!!!

    jag suger åt mig allt jag får!!! (extra mycket nu när jag är landsförvisad)

     
  • At 10:10 em, Anonymous Anonym said…

    var fick du luft ifrån höll jag på att säga men menar väl egentligen trodde du var totalisolerad...
    Hur som: jag saknar dig :)

     

Skicka en kommentar

<< Home