where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

måndag, november 28, 2005

lay lady lay

- Lalala!!!

Det snöar. Jag måste nog krångla på mig termobyxorna för att sedan gå ut, upp på det lilla berget och göra snöänglar.

Lyssnar på mysjazz, kikar ut genom fönstret på snön som faller ned och tänker på mina såta vänner. De pallrade sig alla i hit i helgen och gav mig fina presenter.

Jag fick:
skivor - jazz, punk och rock
tofflor - rosa med ännu rosare bollar på
pepparkakor - i form av muminpappan och snusmumriken
choklad - finvariant
väska
tavla
kruka
flera böcker
säkert fler saker
massor av kramar
mycket, mycket kärlek

Känner mig som en oerhört älskad person just nu. (Även om jag inser att det får mig att låta som en hemsk individ som värderar mina vänner efter de presenter de ger mig....)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home