where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

fredag, november 18, 2005

sluta hetsa mig!

Jag är ju sjuk ju! Och jag har jobbat samtidigt som jag hostat runt på de stackars patienterna. Kan det bli värre? Svar: ja. För imorgon borde jag gå upp och vara i skolan supertidigt för det var visst obligatoriskt att gå dit. Hatar obligatoriskt. Men jag tänker inte gå, jag måste sova bort den här förkylningen. Kommer tidigast efter lunch - så det så!

Undrar var tog mitt immunförsvar vägen? Jag blir aldrig sjuk och nu är det tredje gången jag är förkyld den här hösten. Tycker ofantligt synd om mig själv. Så sluta hetsa mig!

Ta mig nu inte på för stort allvar - jag tycker det är så roligt att ni efterfrågar mina alster. Ska försöka tillgodose era behov under helgen. En liten brasklapp dock ifall förkylningen inte ger med sig, ok?