where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, november 06, 2005

oh la la

Jazz är nice. Väldigt nice.

Trevligaste bakfyllan på länge. Fröken duktig har varit på besök och varit superproduktiv, tackar allra ödmjukast. Brukar annars bli lite trött på henne men idag var hon ett schysst sällskap. Inte ett dugg tjatig. Vi har lagat mat och badat fotbad, lyssnat på jazz. Plockat lite i hemmet och småsnackat, inte om nåt av relevans - bara så där i största allmänhet. Hon gick nyss och jag ska krypa till kojs alldeles strax. Men först ska jag tända mina stjärnor, lägga mig på sängen och lyssna lite till.

2 Comments:

  • At 2:19 em, Blogger Martin said…

    hyr du ut henne? Full refund om hon skulle vara "jobbig"?

     
  • At 5:59 em, Blogger felicia said…

    jag ska kolla men hon brukar trilskas, tycker det är viktigt att man betalar skatt och sånt

     

Skicka en kommentar

<< Home