where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, oktober 30, 2005

tavlorna är på plats

och det gick alldeles strålande utan en hållare... Måttband är allt en bra uppfinning..

Låtar jag tycker det är pinsamt att erkänna att jag gillar:

1. Lars Winnerbäck - elegi
2. Lena Ph - lena anthem
3. Hoobastank - the reason
4. Deep Blue Something - breakfast at Tiffany's
5. Staffan Hellstrand - en blomma i själen
6. Spice girls - who do you think you are
7. Anastacia - sick and tired
8. Savage garden - truly madly deeply
9. Christina Aguilera - fighter
10. Shakira - nästan vilken som...

och många fler...

Så till ursäkten. Jag tycker det är fascinerande att man fortfarande är kvar i högstadiementaliteten och bryr sig om vad andra tycker. Vad fan, jag vet ju att det är skillnad på musik och musik... En del som man tycker om för att det bra på riktigt och så det som bara av nån anledning gör en glad. Svårare än så är det inte. Det är astöntigt att man bryr sig om huruvida andra tycker det är acceptabelt eller inte.

Så nu ska jag sluta med det!! Basta!

Sancho, vännen du behöver inte ens kommentera om att jag inte räknat upp Avril Lavigne - tycker inte att det är det minsta pinigt att jag tycker hon är rolig ibland. Och vad gäller Smash Mouth så är jag kär i deras tjocka och störtsköna sångare. Sug på den!

5 Comments:

  • At 9:51 em, Blogger felicia said…

    tror jag säkert...och jag hade ju inte dig i åtanke när jag skrev inlägget...absolut inte...

     
  • At 9:55 em, Blogger felicia said…

    för att jag hade det så klart...stupid!!

     
  • At 10:27 em, Blogger felicia said…

    " snygg räddning"

     
  • At 10:31 em, Blogger felicia said…

    visst är det?! gör livet så mycket enklare

     
  • At 10:33 em, Blogger felicia said…

    ps det är faktiskt en av mina super hero-krafter

     

Skicka en kommentar

<< Home