where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

torsdag, november 03, 2005

läggdax

egentligen....

för länge sen...

Jag är bara så trött och irriterad. Har tillbringat de senaste timmarna med mitt drömjobb, hur djävla pantad får man bli?? Rörmockare eller snickare, det är schyssta jobb. Men nej då - pucko! När man kan göra s-bedömningar i timmatal. Super, jag fixar det. Visst jag kan gå när ni "ber" så snällt. Arrrrgh!!!!!!

Till råga på allt lär jag väl bli århundradets mest cyniska människa....

2 Comments:

  • At 4:52 em, Blogger Martin said…

    Jag tycker ändå din värld verkar ganska spännande och jag tror inte du skulle skicka någon till elektriska stolen i onödan. För det var väl på rättsmedicin du lurka runt?

     
  • At 6:35 em, Blogger felicia said…

    schhhyyyy!!! det är ju en hemlis

     

Skicka en kommentar

<< Home