where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, april 09, 2006

giljotin

Jag blir helt galen på att det sitter nån i Dresden och kollar på min sida. Dessutom står det alltid "lockedreferrer" så jag har inte den blekaste om hur han/hon hittat hit. Jag har tänkt och tänkt och tänkt. Känner jag nån i Dresden?? Hmmmm.. Den enda någorlunda rimliga förklaring jag kan komma på, är att han/hon såg mig när jag var i Dresden med bilen som hade blodsplatter i taket och på något sätt har han/hon lurat ut att det här är min sida. Men det är lite väl långsökt, det är ändå över två år sen jag var där. Det är inte så att jag inte tycker om att han/hon läser här, men jag tycker det är lite konstigt att en forna östtysk kan ha något utbyte av en sida som den här.

2 Comments:

  • At 9:28 fm, Blogger Morelli said…

    blodsplatter på taket?

    själv har jag en daglig läsare i Bromma Kyrka, en på Lidingö, en i Stureby och en i Enebyberg och jag skulle kunna betala rätt bra för att få veta vilka de är..
    just att de inte kommenterar heller men återkommer VARJE dag...

     
  • At 11:56 em, Blogger felicia said…

    ja, alltså eventuellt kan det ha hänt en olycka med en bildörr och ett finger...

     

Skicka en kommentar

<< Home