where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

tisdag, mars 07, 2006

buffybot

Min karaktärssvaghet poängterades för mig häromsistens. Bara för att jag busade med någon jag egentligen slutat busa med för länge sedan. Jag hävdar fortfarande att det inte gills pga förmildrande omständigheter. Hursomhelst är jag kanske inte vad som skulle definieras som en karaktärsstark personlighet. Det enda jag någonsin lyckats genomföra är att sluta äta kött, inte fisk, men kött. Det och att se alla tvserier jag kan ladda ner. De senaste tre veckorna har jag sett nästan alla Gilmore girls-avsnitt. Nåt att skriva i AT-ansökan. Jag kan lägga till en komplett resume av alla Buffy-avsnitt, alla säsonger. Usch, gå inte till mig om ni blir sjuka.