where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, mars 05, 2006

ja ja

Jag hade skrivit ett långt inlägg om mina barnsliga tankar att ge upp mina studier och istället bli en soffpotatis, det var inte ett helt brilliant inlägg men det inhöll en inte allt för dåligt formulerad känga mot Kerouac-andan som jag allt som oftast vill spy galla över samtidigt som jag just nu helst av allt vill stoppa en påse över huvudet och vägra bli stor. Hursomhelst lyckades jag deleta inlägget. Typiskt. Väldigt bra dock att kunna säga "det inlägget som skulle vart här var rätt ok, dessvärrre försvann det", låter som den sämsta ursäkten näst efter "my dog ate my homework".

Jag antar att om det mot all förmodan skulle vara så att nån Kerouacfan skulle läsa detta kommer personen ifråga tycka att jag är vansinnigt ignorant som tror att Kerouac bara predikar att man inte ska bli vuxen. Det är jag.