where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

måndag, februari 20, 2006

jag vill ha pizza med ka-kaaka och russin

- Som en direkt ripoff av Charles Nonsen. Totalt gilmorifierad med extremt koffeinbehov. Och livmödrar. Stabilt labil som du sa. Eller utan hämningar. Personlighetstörd. Yadayadadyida. Bajshänder, ja ett ord. På med sjumilsastövlarna vi ska promenera. Mera öl tack. Nej mojito eller skep o'hoj. What should we do with the druniken sailor. Mjöl, mjölk, mjölk. Kossa muuuuu. The dude. Love him. Supertramp. Oh dear lord. Hemmagjord pizza. Kött, våda? Ett pluss ett är två. Och nu springer vi. Alla tar i. Titta, det springer. Iiiiik. Bara så att du vet, pruttgubbe!!, sa jag.

2 Comments:

  • At 10:00 em, Blogger Hg said…

    Jag fattar nada. Och då är jag ändå full.

     
  • At 6:39 em, Blogger felicia said…

    Och jag som tyckte jag var övertydlig...

     

Skicka en kommentar

<< Home