where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, november 13, 2005

som man bäddar får man ligga?

Det har varit ett jädra jiddrande om min sarkasm på sistone. Jag håller inte med, så klart. Det är inte omöjligt att veta vad jag menar. Men för att tydliggöra saker: jag är aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig spydig mot nån jag inte tycker om!!

Herre jösses, ska man behöva ha en skylt med sig eller?!

4 Comments:

  • At 8:37 em, Blogger felicia said…

    jag visste att det skulle bita mig i röven på nåt sätt att jag berättade "historien om första gången vi pratade med varandra" för dig(då du hade glömt bort den/inte lagt det på minnet)..

     
  • At 11:13 em, Anonymous Anonym said…

    I'm leaving a spår.... jag hoppar över spydigheterna och cynismen och skickar iväg en massa kärlek istället! looooooooove!

     
  • At 1:27 fm, Blogger Hg said…

    Du var sannerligen en litterär akrobat och jag gillar varenda konst du visat upp!

    Återkommer..

     
  • At 2:01 em, Blogger felicia said…

    du är så välkommen

     

Skicka en kommentar

<< Home