where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

torsdag, april 20, 2006

como se dice England en svenska

Hi hi, hon är för rolig hon..

Nyklippt, det känns alldeles underbart. Håret är helt mjukt när jag drar fingrarna genom det. Och jag är nöjd, jättenöjd. Hon är så duktig. Tänk när vi var..
- Varför skriver du det där? Det är totalt ointressant. Dessutom hatar du ju sånna bloggar.
- Va?
- Ja, det gör du ju.
- Det vet jag väl, tror du jag typ förtränger allt om mig själv eller?
- Varför sa du va i så fall?
- Ja, jag blev lite förvånad. Det var ju ett tag sen sist.
- Vadå sen sist?
- Det vet du.
- Det är väl inte mitt fel att du är tråkigt.
- Men varför prata med mig då? Överhuvudtaget?
- Jag har inget att göra.
- Tack för den.
- Hej då!

- Du?
- Ja? Jag trodde du drog.
- Sluta löjla dig, jag har inte gått.
- Oj då, jag hörde visst fel.
- Vad gör du?
- Men vad fan, va ser det ut som???
- Nu är du elak, precis som mot han.
- ?
- Så det ska va på det viset, jahaja. Kunde just tänka mig det, feg som fan. Du vet väl att det kunde blitt nåt bra.
- Nej, jag känner inte så och det vet du. Ska jag låtsas att jag är kär, på vilket skulle det göra saken bättre?
- Du är så elak. Feg. Och egoistisk, du kunde ju sagt nåt lite tidigare...
- Men jag har ju inte gjort nåt, jag kan väl inte rå för hur han känner?
- Åh ja! Helt oskyldig är du inte.
- Ok, det var dumt och jag borde sagt nåt direkt men det kunde han också gjort.
- You had the upper hand.
- Jag vet inte om jag tycker det längre, han är fan ansvarig för sig själv och det är ju inte så att han låter bli att spela "du ska ha dåligt samvete"-kortet. Nej fan, ju mer jag tänker på det så är han lika skyldig som jag.
- Nu skyller du ifrån dig, stå för dina brott.
- Men hallå brott??! Det är väl åndå att ta i lite väl mycket.
- Kanske, men du har varit dum.
- Ja ja.
- Förresten så tycker vi att gråsuggorna är asäckliga.
- Jag med.