where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, januari 29, 2006

jag förstår egentligen inte poängen men jag är en osjälvständig individ så va fan.., men jag vägrar skicka vidare!

En liten lek som pågår i bloggosfären är ranka sin ovanor/olater, jag blev inbjuden och tja va fan... Speciellt exotiskt blir det inte dock.

1. Jag skjuter upp allt till sista minuten och gärna ännu längre om det är möjligt.

2. Jag har ett sjuhelveteshumör som jag inte alltid kan kontrollera, vilket brukar resultera att objektet för min aversion sågas så brutalt som möjligt vid fotknölarna. Jag skulle nog säga att en av mina främsta egenskaper är att hitta indivders svagaste punkter, det är väl inte lika bra när jag använder mig av "informationen".

3. Jag ställer på tok för många frågor om precis allt. Jag antar att det hör ihop med punkt nr 2 så jag tillägga att jag är ganska vulgär.

4. Jag kan lätt sova tre dar i sträck.

5. Min standardursäkt när någon ringer som jag inte har lust att snacka med är att jag precis skulle gå på toa alternativt lite mera explicit att jag måste skita.

(6. Jag tänker mer eller mindre konstant på sex, men det gör väl alla?)

1 Comments:

  • At 8:03 em, Anonymous Anonym said…

    Jag tänker mindre eller färre på sex och mer eller mindre på vilka visdomsord jag skall säga till mina eventuella barn.

    Snacka om Freudianskt tankefel.

     

Skicka en kommentar

<< Home