where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

torsdag, januari 26, 2006

jag kan inte ens hitta på nåt och mannen med sombreron och de andra verkar ha övergivit mig - var är ni??

Idag har jag sysselsatt mig med:

- gått upp i tid men ändå kommit för sent eftersom cykellåset hade frusit igen och jag blev tvungen att gå istället.
- förargat föreläsaren med att ställa för många, och en del dumma, frågor.
- blivit generad när jag insett att den nye, nästan gifte kusaren förstått att jag tycker han är söt (obs! jag snackar enbart utseende här).
- hängt i tvättstugan för det är "så" kul.
- lekt med min nya dator som min snälla kompis hjälpte mig med igår.
- skolkat och gått hem för att sova istället.
- varit överdrivet känslig (förvisso status quo).
- möblerat om och möblerat tillbaks igen.
- konstaterat att jag faktiskt äger ganska många bh'ar.
- haft tråkigt.
- kännt mig tråkig.

Idag har jag intagit:

- två mackor med linsröra till frukost och ett glas vatten.
- två eller tre koppar kaffe.
- en apelsin.
- värmd överbliven lasagne till lunch.
- kall överbliven lasagne till kvällsmat.
- en antal glas vatten.

Nu ska jag sysselsätta mig med:
- diska.

Nu ska jag inta:
- ett glas saft (apelsin).