where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

torsdag, januari 05, 2006

arghhhhhhhhhhhhhhhh

Jag hatar verkligen människor som tror att man gör sitt yttersta för att göra det så komplicerat som möjligt för dem. Hallå???? Gör ditt jobb för i helvete, så gör jag mitt- så djävla jobbigt är det inte.

Giv mig styrka, någon..

- Det är faktiskt mitt ansvar och inte ditt, my arse lixom. Du behöver inte var otrevlig utan vi kan ta det som vuxna människor. (djävla SF/KK skriker jag i mitt huvud)

......

Efterår är jag naturligtsvis sur på mig själv för att jag skönk till motpartens nivå. Nästa gång ska jag ta på mig mitt hypomana psykosleende, plocka fram honungsrösten och säga jamenvisst, nicka frenetiskt och steppa samtidigt. Så kräkvänligt käckt jag bara kan.

- djävla SF/KK...

3 Comments:

  • At 6:43 em, Blogger Akut Insikt said…

    Det är bland det värsta jag vet. Folk som inte sköter sitt jobb alltså. Att sedan typ berättiga det med att andra minsann inte heller sköter sitt jobb kan få mig att krevera av ilska.

    Har du betalt för att göra något gör då förihelvete åtmistone det.

    Oj vad arg jag blev... det var inte meningen. Men lite ordning får det faktiskt lov att vara.

     
  • At 5:51 em, Blogger felicia said…

    mmmm, suck - jag kan bli galen på IDIOTER!!!!... jag ska inte fortsätta på det här ämnet dock för jag kan hålla på i timmar.. men vi verkar vara ense för en gångs skull?!

     
  • At 12:31 em, Blogger Akut Insikt said…

    Man måsta så klart tala om för folk att de missköter sig så fortsätt du med att gå på.

     

Skicka en kommentar

<< Home