where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

torsdag, oktober 13, 2005

djävla hissmusik

- Ska du skriva det där??
- Ja, det hade jag tänkt. Är det nåt problem, eller?
- Det är astöntigt. Tänk på att vi måste stå ut med det också.
- Vadå?? Det är väl ändå jag som bestämmer?
Tjatter. Hönsgård. Alla har tydligen en djävla massa åsikter. Fan, vad det låter.

pausmusik

- Nu tycker du att du var rolig, eller hur? Astöntigt. Ingen kan höra den, vet du.
- Ni kan.
- Jo tack. Bossa, djävla hissmusik.
- Jag tänker inte spela nåt annat!!!!!!
- Du är sååååååååååå egocentrisk.
- Jag tycker om det, lovar. Du har bra musiksmak.
- Så fan hon har.
Mer tjat. Att de aldrig kan lägga av....

pausmusik

- Ni skojar??! Ska vi rösta om det? Om vad förresten?
- Om ditt inlägg. Vi känner väldigt starkt att vi påverkas av det.
Suck och stön.
- Var ska jag lägga min röst då?
- I den randiga vasen. Står på menigeomet som växer ut från vänster tinninglob.
- What??!!
- Sucker, du är så lättlurad!!!!
Asgarv. Alla skrattar.

pausmusik

- Tror du att du får sympatiröster bara för att du byter musik, eller?
- Försökte bara va schysst. Kolla på henne, hon dansar.
- Tjejen, hon är galen...
- Ja, ja får jag skriva eller inte?
- Du får. Men jag vill informera om att det var med en liten marginal du vann. Och vi som står för de rätta åsikterna här tycker att det är skitpinsamt.
- Ni har säkert rätt, men jag tycker så ändå...
Alla i kör:
- SKRIIIIIIIIV!!!!

Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag älskar honom. Jag skiter i att han är död. Jag skiter i att han söp för mycket. Jag skiter i att han antagligen var mentalt sjuk. Jag skiter i att hans son säger att han var en djävul och en hustrumördare. Jag älskar honom ändå.

Då så. Då återstår bara att antingen bli forskare och uppfinna en tidsmaskin eller bli häxa och lära sig att återuppliva de döda. Piece of cake.

- Ahh, men nu får ni ge er. Ska vi rösta om det med??!
- Självklart! Allas åsikter är lika mycker värda.

Djävla demokrati.....