where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

söndag, oktober 09, 2005

intet nytt under solen....

been there, done that.......


Vaknar. Helvete, jag ligger inte i min egen säng. Fest igår. Nya människor, hyfsat i alla fall, det enda oförutsägbara som inträffat de senaste tjugofyra timmarna. Samma disskusioner. Feminism. Intriger. Jag är "bla bla bla". Säger du det? Nej, vad menar du då? Jag tänker så här... Osv.

Orkar inte pallra mig hem trots att jag vet att jag mår så mycket bättre om jag får vakna hemma. Nähä?! Inte lärt dig det ännu? Pizza till frukost - aldrig hänt en bakfylledag förr....

Masar mig hem genom stan, trött och eländig. Vill sova mer. Ångest. Fan, jag har inte börjat plugga till tentan än. Suprise! När lärde du dig ta itu med saker i tid??? Inte en tanke i skallen som är ny. Eller vänta - nej då, det var falskt alarm. Här händer inget som inte hänt förr. Jag tråkar ut mig själv. Nu ska jag gå och dränka mig i badkaret för x:te gången.