where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

fredag, juli 21, 2006

tut-tut-tut-tut

100 saker om en själv det är visst listan för tillfället. Hade tänkt göra en men sen surfade jag runt lite och upptäckte att alla hade åsikter om fenomenet. Både bra och dåliga. Så jag tappade lusten och blev sur.

Sex saker jag hade skrivit:
1 jag heter inte Felicia
2 jag hatar när folk inte står för sina avsikter och visar noll insikt om sig själva, sitt beteende och sin relation till andra (jag tror de ljuger)
3 jag tycker om de flesta människor men jag säger att jag inte gör det
4 jag blir lätt sur och obstinat när folk har sur/pretto/dryg/åsikter om saker
5 jag har läst sagan om isfolket-serien, alla 47 böckerna, tre gånger (väl valda delar säkert tio gånger)
6 jag älskar lakrits


Nåväl, får se om jag slutar vara sur senare och avslutar listan.

3 Comments:

  • At 2:46 em, Anonymous Anonym said…

    Berätta mer om de där böckerna om isfolket! Det lät intressant. =)

     
  • At 8:02 em, Blogger felicia said…

    Tja.. Tänk dig Harlequin möter Norge och Sibirien, trolldom, trollkarlar och häxor, gott mot ont, världens undergång och ganska så noggranna beskrivningar av manslemmar.. Och mycket sex. Typ.. Margit Sandemo har skrivit.

     
  • At 12:21 em, Anonymous Anonym said…

    Tack för tipset på "100 saker om mig själv listan", måste nog göra en egen sån. Kanske är nyttigt..

     

Skicka en kommentar

<< Home