where have all the cowboys gone?

where is my John Wayne? where is my prairie-sun? where is my happy ending? where have all the cowboys gone?....

tisdag, november 14, 2006

:)

En okänd amerikansk man lämnar en kommentar på min blogg och jag blir helt till mig. Vad vill han? Det är det mest spännande som hänt mig sen jag flyttade.

Jag skojade om att jag skulle sätta livet på paus i två år. Jobbet är bra, folk är trevliga. Jag lär mig massor och jag tycker om det jag gör men det hänger ett stort djävla men där i luften. Jag vill inte vara en av de där som klagar på sitt liv. Jag är för fan lyckligt lottad, jag har pluggat det jag ville, jag har ett roligt jobb, många vänner, jag har råd att göra det jag vill osv osv osv bla bla bla. Men jag manglar för i helvete lakan för att få tiden att gå.